back in shape the body practice

Het is tijd..

Tijd om weer goed voor jezelf te zorgen, energie te hebben, eventueel wat af te vallen, maar bovenal weer LEKKER IN JE VEL ZITTEN. Je gewoon fijn voelen in je eigen lijf. Dit is zoveel waard, vind je ook niet? Of je nou net terug bent van vakantie, een drukke periode hebt gehad of de feestdagen achter de rug hebt. Het is tijd om jezelf weer op #1 te zetten.

Kom Back in Shape

In het Back In Shape programma ga ik jou 4 weken lang inspireren en motiveren met video’s, recepten, een workout en een super handige ‘tip van de dag’. Ik laat je zien hoe je de draad weer kunt oppakken. Hoe je weer goed voor jezelf gaat zorgen. En het mooie is dat je er waarschijnlijk ook nog wat kilootjes mee afvalt, zonder moeite! Simpelweg omdat je jezelf weer op #1 zet.

Wat kun je van het Back in Shape programma verwachten?

Week 1: Voeding

Je ontvangt de eerste week een 7-dagen voedingsplan én iedere dag een gezond recept met variatietips. Je kan het voedingsplan dag voor dag volgen zoals omschreven of mix & matchen.

De recepten:

 🥑   Makkelijk, lekker en geschikt voor het hele gezin.

 🥦   Ingrediënten van gangbare supermarkten.

 🥑   Bevatten geen ellenlange ingrediëntenlijsten.

 🥦   Gezonde varianten (zoals de loempia’s, chips of kipnuggets) van gangbare gerechten.

 🥑   Kunnen eenvoudig vegetarisch, gluten- en lactosevrij gemaakt worden.

gezonde recepten den bosch

Week 2: Lichaamsbeweging

Voldoende beweging geeft je een energiek & een vitaal gevoel. Het houdt je lichaam gezond en het ondersteunt een gezond gewicht. In week 2 van Back In Shape kom je te weten wat de beste vorm van beweging is om jouw doelen te behalen: krachttraining vs cardio. En we doen samen een effectieve & leuke 7-minute workout waarmee je jouw hele lichaam traint (ja, in 7 minuten 😉 ). Verder geef ik je volop workout inspiratie met maar liefst 7 extra workout video’s. Variërend van full body, boven- en onderlichaam workouts.

De workouts en tips:

 👟   Kun je overal toepassen: in de gym, thuis of in het park.

 👟   Zorgen voor een energiek, fit en gelukkig lichaam!

 👟   Zijn voor alle niveaus: van beginner tot gevorderde.

workout 7 minute back in shape
leefstijl advies den bosch

Week 3: Balans

In week 3 leer je over de juiste balans in je leven en kom je erachter waarom dit zo belangrijk is. Verder leer ik je een methode aan voor de juiste balans tussen ‘gezonde’ & ’ongezonde’ voeding. En ik laat je een ademhalingsoefening zien voor rust & ontspanning (stressmanagement).

De video’s en tips uit week 3:

 ⚖️   In 5 stappen leren omgaan met stress.

 ⚖️   Reken af met de alles-of-niets gedachte met de 80-20 regel.

 ⚖️   Ademhalingsoefening waarmee je direct tot rust komt en kunt ontspannen.

leefstijl advies den bosch

Week 4: Wat is nog meer belangrijk voor een gezond, energiek en gelukkig lichaam?

Je hebt in de eerste drie weken de basis geleerd: de juiste voeding, voldoende beweging en balans. Maar dat is niet alles. In week 4 laat ik je zien waar je écht het verschil mee maakt. 

Ga aan de slag met:

😴  Slaap jezelf gezond en slank.

✨  Het belang van een positieve mindset.

👌🏼  Leer hoe jij jouw ideale situatie creëert voor het behalen en behouden van je doelen.